Vaša spletna stran je odraz vaše profesionalnosti

pletna stran ni zgolj vaš prvi kontakt s potencialno stranko. Je tudi vaš medij za sporočanje, vaše sredstvo za prodajo vaših izdelkov in storitev ter mesto, kjer predstavite svojo blagovno znamko širši javnosti. Družabna omrežja vas lahko privedejo le do določene točke. Vaša individualna in unikatna spletna stran pa vas privede do cilja. Z njo tudi pokažete višjo stopnjo profesionalnosti. Profil na družabnih omrežjih ne zadostuje za prepoznavanje vaše blagovne znamke kot zaupanja vredne.

Večja kredibilnost, večje zaupanje

Družabna omrežja se odpirajo in zapirajo, kar pomeni, da z izgubo profila izgubite tudi stik s svojimi strankami. Nekatere se bodo še spomnile na vas ter vas bodo poiskale v Googlu, vendar boste vseeno izgubili velik del tržišča. Izdelava spletnih strani Novo mesto tako ni zgolj priporočljiva, temveč je nujnost. Spletno mesto bo dvignilo kredibilnost vašega podjetja. Vaše potencialne stranke bo prepričalo, da ste zaupanja vredni, slednje pa bo pripomoglo tudi k prodaji vaših izdelkov oziroma storitev.

Postopek in izvedba

Izdelava spletnih strani Novo mesto pri strokovnjakih, se začne z individualno konzultacijo in načrtovanjem. Izvajalec vas pred prvim srečanjem kontaktira in predlaga, da sestavite svoj nabor predlogov in opazk. Na sestanku sta tako oba udeleženca informirana o trenutnem in pričakovanem stanju. Nadaljuje se s fazo načrtovanja zasnove in dizajna spletne strani. Vse načrtovanje poteka na podlagi dogovora in upoštevanja predlogov obeh udeležencev oblikovanja. V tretji fazi ponudnik predstavi osnovni izgled in vsebino spletnega mesta, vi kot naročnik pa imate možnost podajanja predlogov. Sledi faza testiranja in objave. Po končani objavi se lahko dogovorite tudi o rednem vzdrževanju in dodajanju vsebin.

Vaša stopnja vpletenosti v oblikovanje je povsem vaša odločitev

Stopnja vpletenosti posameznega naročnika v celoten postopek izdelave spletnih strani Novo mesto, je odvisna od samih preferenc uporabnika. Ponavadi imajo tekom načrtovanja večjo vlogo sami naročniki, med izvedbo in lansiranjem pa oblikovalec. Pred testiranjem delovanja, poteka tudi vmesna faza dogovarjanja, kjer sta naročnik in izvajalec enakovredna pri podajanju predlogov za izboljšave. Končni cilj izdelave strani je namreč v tem, da je naročnik zadovoljen s postopkom in končnim produktom.

Add Comment

Required fields are marked *. Your email address will not be published.