Največja spletna oglaševalska platforma

Internet in tehnologija

Google oglaševanje je oglaševalska platforma, ki jo zagotavlja Google. Oglaševalci lahko s to platformo ustvarijo oglase, ki se prikazujejo v iskalniku Google in drugih Googlovih lastnostih. Google Ads je največja spletna oglaševalska platforma na svetu, ki je leta 2017 ustvarila več kot 32 milijard dolarjev prihodkov od oglaševanja.

Storitev AdWords oglaševalcem omogoča, da določijo proračun za svojo oglaševalsko kampanjo in izberejo, kako se bodo njihovi oglasi prikazovali v rezultatih iskanja Google in na drugih spletnih mestih v Googlovem prikaznem omrežju

Obstajata dve glavni vrsti oglasov Google Ads: iskalni in prikazni oglasi. Iskalni oglasi so besedilni oglasi, ki se prikažejo, ko nekdo išče ključno besedo, za katero ste oddali ponudbo. Prikazni oglasi so slikovni oglasi, ki se prikažejo na spletnih mestih, ki sodelujejo v Googlovem prikaznem omrežju.

Googlovi oglasi so lahko učinkovit način za doseganje ciljnega občinstva. Vendar se morate zavedati, da so z izvajanjem kampanje povezani stroški. Plačati boste morali zavsak klik, ki ga prejme vaš oglas. Znesek, ki ga boste plačali, je odvisen od več dejavnikov, med drugim od konkurenčnosti ključnih besed, za katere ponujate, in kakovosti vašega oglasa.

Če razmišljate o začetku kampanje Google Display Ad, se za začetek obrnite na strokovno agencijo za spletno trženje. Pomagali vam bodo ustvariti učinkovito kampanjo, ki bo izpolnila vaše oglaševalske cilje.

Google oglaševanje je lahko zelo koristno za podjetja vseh velikosti. Z uporabo storitve Google AdWords lahko podjetja potencialne stranke nagovarjajo s ciljno usmerjenimi oglasi, ki ustrezajo njihovim iskalnim poizvedbam. To lahko privede do visoke stopnje klikov, kar lahko vodi do večje prodaje in konverzij. Poleg tega Google AdWords podjetjem omogoča, da spremljajo uspešnost svojih oglasov, tako da lahko optimizirajo svoje kampanje za boljše rezultate. Na splošno je lahko oglaševanje v Googlu odličen način za doseganje potencialnih strank in rast podjetja.

Večina ljudi pozna izraz “optimizacija za iskalnike” ali “spletna optimizacija“. To je postopek optimizacije spletnega mesta za boljšo uvrstitev na straneh z rezultati iskalnikov (SERP). Vendar se vsi ne zavedajo različnih vrst optimizacije, ki jih je mogoče izvesti na spletnem mestu. Tukaj je kratek pregled najpogostejših vrst optimizacij:

  1. Optimizacija na strani – Ta vrsta optimizacije se nanaša na vsebino in strukturo spletnega mesta. Vključuje stvari, kot so optimizacija oznak naslovov, meta opisov in oznak glave. Vključuje tudi zagotavljanje, da je vsebina vašega spletnega mesta bogata s ključnimi besedami in ustrezna glede na to, kaj uporabniki iščejo.
  2. Optimizacija zunaj strani – Ta vrsta optimizacije se nanaša na promocijo vašega spletnega mesta prek zunanjih virov. To lahko storite z gradnjo povezav in trženjem v družabnih medijih.
  3. Lokalna optimizacija – Ta vrsta optimizacije je namenjena predvsem spletnim mestom, ki so namenjena lokalnemu občinstvu. Vključuje optimizacijo spletnega mesta za lokalne iskalne izraze in zagotavljanje, da se vaše objave pojavijo v lokalnih imenikih.
  4. Optimizacija za mobilne naprave – Ta vrsta optimizacije je namenjena spletnim mestom, ki so dostopna z mobilnih naprav. Vključuje zagotovitev, da je spletno mesto enostavno za navigacijo na majhnem zaslonu in da je vsebina ustrezno oblikovana za mobilne naprave.
  5. Optimizacija uporabniške izkušnje (UX) – Pri tej vrsti optimizacije gre za zagotavljanje, da uporabniki ob obisku vašega spletnega mesta doživijo pozitivno izkušnjo. Vključuje stvari, kot so zagotavljanje enostavne uporabe in navigacije po spletnem mestu ter zagotavljanje ustrezne in zanimive vsebine.